Tuesday, July 4, 2017

Kako napraviti dobar proizvod koji sam pravi pare ?

Kako napraviti dobar proizvod koji sam pravi pare ?

1) Najpre napraviti sekciju za logovanje preko interneta (u lazarusu), gde bi se nalazili svi brojevi hard diskova ljudi koji su preuzeli aplikaciju. Aplikacija treba da bez znanja korisnika ukoliko je na internetu preko http post ajaxa snimi broj lokalnog hard diska na web server (koristeći php). 

2) Aplikacija bi radila mesec dana, a nakon toga bi proveravala da li serijski broj hard diska odgovara onom na internetu, ako ne odgovara, onda bi ponudila novi nivo zaštite tako da korisnik definiše lozinku koja bi se snimala na sajt, a proveravala svaki sledeći put da li se poklapa sa onom lokalno snimljenom na hard disku. Pored lozinke i serijskog broja, na internetu bi se u jednoj tabeli memorisale lozinke i serijski brojevi hard diskova, a u dodatnoj koloni bi se nalazio flag koji ukoliko je postavljen na 1, onda bi posle mesec dana upotrebe korisnik mogao da nastavi sa upotrebom aplikacije, ali ukoliko nema flega ili je fleg različit od 1, onda bi se aplikacija zakucala na reklamama koje upucuju da treba da se odradi registracija, i pokrenula bi se procedura za registraciju aplikacije.

3) U reklamama za registraciju u proceduri za registraciju (modulu za registraciju) treba jasno staviti prava korisnika i napomenu da ukoliko želi da bude registrovani korisnik sa lozinkom koju je dao, mora da uplati odredjenu sumu novca na tačno odredjen žiro račun, bitcoin, moneybookers ili neki sličan servis. Treba jasno naznačiti rok u kome treba odraditi uplatu i naglasiti da ukoliko nema uplate posle tog odredjenog roka će nalog (koji je korisnik kreirao i lozinka) biti obrisan sa web servera aplikacije.

Ova tri koraka obezbedjuju da aplikacija bude naplativa, odnosno da donosi dobit (neće baš svaki korisnik da plati, ali posle odredjenog vremena će svakako biti realizovanih uplata).

4) Napraviti aplikaciju koja veoma kvalitetno obavlja više korisnih aktivnosti, a nema konkurencije na tržištu.

5) Redovno dodavati nove funkcionalnosti i stalno usavršavati postojeće.

6) Forsirati besplatan i dostupan download novih verzija aplikacije.

7) Omogućiti neplatišama da ipak nastave korišćenje aplikacije, ali uz frustrirajuće reklame i razna ograničenja koja jasno i glasno treba naglašavati u reklamama.

8) Forsirati neprekidnu reklamu aplikacije na svim socijalnim mrežama i internet stranicama u vlasništvu.